Veelgestelde vragen

Waarom komen de prijzen van de webshop meestal niet overeen met de prijzen in de winkel?

Dat komt omdat de artikelen uit de webshop rechtstreeks uit het magazijn worden verstuurd, waardoor de kosten veel lager zijn en we via de webshop echt een hele scherpe prijs kunnen rekenen. Daarom worden er bijvoorbeeld wel verzendkosten gerekend bij bestellingen onder de 75 euro (excl. BTW), omdat we inderdaad de scherpe prijzen niet kunnen hanteren onder een verkoopbedrag van 75 euro (excl.BTW). Wij begrijpen dat dit soms wat verwarrend is, maar we willen de prijzen in de webshop echt heel laag houden en dat is in een winkel niet mogelijk.

Waarom zijn niet alle artikelen voorradig in de winkels?

Omdat op het magazijn meer dan 40.000 artikelen liggen en wij daar ten eerste de ruimte niet voor hebben en ten tweede keuzes maken om artikelen in het winkelassortiment op te nemen voor regelmatig gebruik. Zodat de minder gangbare artikelen niet de ruimte in onze winkel innemen waar we ook andere artikelen uit zouden kunnen stallen.